2017-03-09

MEL TOW





MEL TOW

"Tots els artistes han aconseguit la seva forma d'èxit de maneres inesperades."



 


Spring, 2015


Mel Tow en una il·lustradora i dissenyadora Xinesa de 21 anys que viu a San José, Califòrnia. Actualment estudia a la universitat de San Jose State University. En les seves il·lustracions habiten personatges de rostres foscos que naveguen habitacions plenes de fum.

Segons Mel, anar a una escola d'art és una oportunitat fantàstica: "No he anat a una escola d'art, però actualment assisteix-ho a una universitat estatal, i sento que estic al capdavant d'una bona direcció de la meva carrera com artista. La meva escola no m'està ensenyant habilitats relacionades amb l'art de moment, però estic treballant dur en els meus propis projectes personals."
Els seus dibuixos narren històries, amb un estil digital basat en els colors plans de les aquarel·les i els retoladors. L’artista utilitza diferents aplicacions gràfiques: Sai, Illustrator, PS, i FireAlpaca. Els seus interessos es basen en l'actualitat (la moda, etc.) la identitat de gènere i la seva pròpia personalitat.

Mel Tow, parla del seu procés de treball i el seu recorregut artístic en les seves xarxes socials:
"No deixo de dibuixar el que m'agrada, compartir-lo, treballar dur, ser realment bo en el que faig i també tractar d'equilibrar la meva vida."

La seva carrera està en el punt més alt, és una de les artistes que més conegudes en les xarxes socials. A més a més, acostuma a fer vídeo-tutorials sobre el seu procés de treball.


 


3, 2016


He escollit a aquesta artista per la seva manera de treballar.
Inspirar a altres amb el seu entusiasme per crear és un dels objectius d’aquesta artista. El seu treball és inspirador.


Més informació sobre Mel Tow i el seu treball:



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.